Polityka prywatności

Polityka prywatności

 

1. Informacje ogólne:

Ten dokument, zwany dalej „Polityką Prywatności”, opisuje zasady przetwarzania danych osobowych, w szczególności zbierania, przechowywania i wykorzystywania danych osobowych użytkowników strony internetowej https://inspectohub.pl/, zwanych dalej „Użytkownikami”. Polityka Prywatności obejmuje dane przekazane bezpośrednio przez Użytkownika.

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest InspectoHub sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wita Stwosza 48 lok. 105, 02-66, Polska, numer KRS: 0001147744, zwana dalej „Administratorem”.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz swoich praw w tym zakresie, możesz skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem: [email protected].

Jako Administrator przestrzegamy zasad określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej „RODO”, odpowiednio zabezpieczając Twoje dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W szczególności podejmujemy następujące działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych: szyfrowanie danych, archiwizacja danych, zapewnienie poufności, integralności, dostępności i odporności systemów oraz usług przetwarzania, a także ocenę środków bezpieczeństwa stosowanych wobec tych danych.

Dane osobowe Użytkownika, takie jak imię, nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, numer telefonu oraz, w niektórych przypadkach, treść zapytania od osób korzystających z naszego formularza kontaktowego, będą przetwarzane w celu obsługi i udzielenia odpowiedzi na zapytanie/zgłoszenie zainteresowania naszymi usługami. Ponadto dane te będą wykorzystywane do ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, do celów archiwizacyjnych, analitycznych, księgowych, a także w celu oferowania usług Administratora bezpośrednio Użytkownikom (marketing bezpośredni) w przypadku, gdy wyrażą na to zgodę.

Dane w powyższych celach będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c lub f RODO, tj. w przypadku gdy: osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych.

 

2. Prawa Użytkownika:

Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez nas:

Prawo dostępu do Twoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii (art. 15 RODO).

Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, że przetwarzamy Twoje dane osobowe, a także informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, przewidywanym okresie przechowywania danych osobowych lub kryteriach ustalania tego okresu, przysługujących Ci prawach na mocy RODO, prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Dodatkowo masz prawo otrzymać od nas kopię przetwarzanych przez nas danych osobowych dotyczących Ciebie.

Prawo do sprostowania (poprawienia) Twoich danych (art. 16 RODO).

Masz prawo do sprostowania swoich danych osobowych, jeśli uważasz, że są nieprawidłowe, oraz do uzupełnienia swoich danych, jeśli są niekompletne. Najprostszym sposobem dokonania tego jest skontaktowanie się z nami pod adresem: [email protected].

Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO).

Masz prawo zażądać usunięcia swoich danych osobowych w przypadku, gdy:

  • Twoje dane osobowe nie są już potrzebne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
  • wycofasz swoją zgodę na ich przetwarzanie, a nie ma innej podstawy prawnej do ich przetwarzania;
  • wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych; sprzeciw musi być uznany za zasadny na mocy RODO,
  • Twoje dane osobowe zostały przetworzone niezgodnie z prawem; w niektórych przypadkach możemy wymagać, aby ten stan rzeczy został potwierdzony odpowiednim wyrokiem lub decyzją organu.

Pomimo Twojego żądania usunięcia danych osobowych, możemy zachować niektóre dane osobowe niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, a także w zakresie przewidzianym przez obowiązujące przepisy krajowe i unijne.

Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO).

Masz prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych. Możesz skorzystać z tego prawa, gdy:

  • kwestionujesz dokładność danych osobowych - przez okres umożliwiający nam sprawdzenie ich poprawności;
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, w związku z czym sprzeciwiasz się usunięciu danych osobowych, zamiast tego żądając ograniczenia ich wykorzystania;
  • nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale potrzebujesz ich do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • sprzeciwiłeś się przetwarzaniu swoich danych osobowych - do czasu, aż zostanie określone, czy nasze uzasadnione podstawy przetwarzania danych przeważają nad Twoimi interesami.

Jednakże, w przypadkach określonych w RODO, ograniczenie przetwarzania danych może nie mieć miejsca (np. gdy dane są przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).

Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO).

Jeśli Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody lub umowy, a także gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, masz prawo otrzymać dane dotyczące Ciebie w ustrukturyzowanym, powszechnie stosowanym formacie, który jest czytelny maszynowo. Masz również prawo przesłać te dane innemu administratorowi.

Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).

Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych opiera się na celach wynikających z uzasadnionych interesów Administratora lub interesów strony trzeciej, masz prawo w każdej chwili wnieść sprzeciw z powodów związanych z Twoją szczególną sytuacją. Jeśli zgłosisz sprzeciw, przeanalizujemy przedstawioną sytuację w kontekście uzasadnionych podstaw do przetwarzania Twoich danych osobowych.

Powyższe prawo nie ma zastosowania, jeśli przetwarzanie danych jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Prawo do wniesienia skargi (art. 77 RODO).

Masz również prawo wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych. Właściwym organem w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.

Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. Należy jednak pamiętać, że wycofanie zgody nie wpływa na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

Następujące kategorie podmiotów mogą mieć dostęp do danych osobowych Użytkownika:

  • upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora;
  • dostawcy usług, którzy dostarczają Administratorowi rozwiązania techniczne i organizacyjne umożliwiające świadczenie usług, zapewnienie funkcjonalności strony internetowej https://inspectohub.pl/ oraz zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności dostawcy usług IT, dostawcy usług księgowych, doradczych i prawnych oraz ich upoważnieni pracownicy i współpracownicy).

Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. W przypadku przekazywania danych do krajów, dla których Komisja Europejska nie ustaliła odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych (zgodnego ze standardami EOG), w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony, Administrator zawrze umowy z odbiorcami Twoich danych osobowych. Umowy te opierają się na standardowych klauzulach umownych wydanych przez Komisję Europejską, zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Metoda stosowana przez Administratora w celu zabezpieczenia Twoich danych jest zgodna z zasadami określonymi w Rozdziale V RODO. Możesz w związku z tym zażądać dodatkowych informacji na temat stosowanych środków ochrony, uzyskać kopię tych środków oraz informacji na temat miejsc, w których są one dostępne.

Administrator korzysta również z usług podmiotów, za pośrednictwem których, między innymi, weryfikuje, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej https://inspectohub.pl/ oraz bada, w jaki sposób Użytkownicy trafili na wskazaną stronę. Analiza ta jest przeprowadzana w sposób zautomatyzowany, na warunkach oferowanych przez dostawców usług. Celem przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany jest umożliwienie Administratorowi poznania preferencji Użytkowników, aby dostosować treści, oferty lub komunikacje tworzone przez Administratora. Administrator może kierować do Użytkowników dedykowane i spersonalizowane materiały reklamowe.

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne, tj. przez okres niezbędny do wykonania umowy lub podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy, np. w celu przygotowania oferty, a także w celu wysyłania informacji i treści marketingowych do Ciebie oraz, po wycofaniu zgody na otrzymywanie takich informacji, do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, które mogą zostać skierowane przeciwko Administratorowi lub które Administrator może podnieść. Dane osobowe przetwarzane w celach objętych Twoją zgodą będą przetwarzane do tych celów, aż do momentu jej wycofania, a po wycofaniu – do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, które mogą być skierowane przeciwko Administratorowi lub które Administrator może podnieść.

 

3. Informacje komercyjne:

InspectoHub ma prawo wysyłać informacje handlowe do osób, których dane kontaktowe posiada i które wyraziły zgodę na otrzymywanie takich informacji.
Przez informacje handlowe rozumiemy informacje, które dotyczą bezpośrednio świadczonych przez InspectoHub usług, mające charakter zarówno komercyjny, jak i niekomercyjny, oraz odnoszące się do naszych usług. Staramy się zapewnić, aby informacje handlowe kierowane do Użytkowników były dla nich interesujące. Dbamy również o to, aby objętość takich informacji była jak najbardziej ograniczona, a same wiadomości były wysyłane sporadycznie.